יום רביעי, 9 בספטמבר 2009

לינת שטח - סיפור שלא היה

זהו סיפור על 3 חבר'ה צעירים שיצאו לטיול קמפינג חובק עולם. את הטיול הם תכננו 3 חודשים. לינת שטח היתה גולת הכותרת. השלושה - אלעד תושב תל-אביב, נימי מהרצליה ודן מהגולן מכירים עוד מתקופת התיכון. הם זוכרים שבכל חופשה, סופ"ש או הברזה מהלימודים - הם יצאו לכנרת. לינת שטח היא אהבת חייהם.
על המפה הם סימנו את כל האתרים המאפשרים לינת שטח, אלה בתשלום ואלו שלא בתשלום. אתרי קמפינג מבוקשים כיום מאד בכל העולם. ישנם מתחמים עצומים של קמפינג המאפשרים לינת שטח באיזורים מוגנים, לינת שטח באוהלי קמפינג גדולים לקבוצות וכמובן לינת שטח לבודדים ולמשפחות.
מה שקרה זה שדן קיבל הצעת עבודה שאינו יכול לסרב לה, את נימי הדליקה מימי - בחורה בלונדינית מרעננה, ואלעד נשאר לבד. אלעד לא וויתר והחליט שאם הם לא רוצים להצטרף אליו למסע קמפינג מרתק, הוא יסע לבד, ושכולם יקפצו.
אלעד ארז תיק ורגע לפני שיצא מדלת ביתו משהו עצר אותו! "אני? לבד?!", אלעד חזר צעד אחורה והחליט לוות על חלום חייו של מסע חובק עולם. הוא לקח תרמיל (קטן יותר) והחליט להסתפק בטיול תרמילאים... בארץ. הוא נסע צפונה למתחם קמפינג על הכנרת, נהנה מצליל עלי האקליפטוס המתנועעים ברוח, והמשיך לחלום על מסע קמפינג באפריקה הרחוקה.
ואם באמת קראתם את כל הסיפור הזה - אין כמו ארץ ישראל! ארץ ישראל היא הבית שלנו. לא נראה לי שכל המטיילים אוהבי הטרקים, מסעות, קמפינג ועוד - כבר היו בכל המקומות בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה